Integrasjoner med HogiaLön Plus

Mer informasjon om integrasjoner mellom HR-system og HogiaLön Plus

Vår integrasjon synkroniserer følgende data mellom HR-system og HogiaLön Plus:

  • Personopplysninger

  • Fraværsregistrering

Adresse-, kontakt- og lønnsopplysninger for en ansatt hentes fra HR-systemet deres når opplysningene endres, og oppdaterer opplysningene i personalregisteret i HogiaLön Plus automatisk. Hvis personen ikke finnes i HogiaLön Plus, oppretter integrasjonen vår automatisk personen der.

Fraværsregistreringen gjøres ved at fraværskoder (for eksempel ferie, syk, foreldrepermisjon) hentes fra HR-systemet deres, for eksempel HiBob, Personio, Hailey HR, Huma HR, Evity eller Simployer One, og registreres på riktig person og dag i HogiaLön Plus.

 

Hvem passer denne integrasjonen for?

Denne integrasjonen er bygget for dere som har HogiaLön Plus som lønnssystem.

 

Personopplysninger som kan integreres til HogiaLön Plus

  • Navn
  • Adresse
  • E-post
  • Telefon
  • Bankkontonummer + clearing
  • Ansettelsesform
  • Stillingsbetegnelse
  • Månedslønn
  • Startdato
  • Dato for når ansettelsen opphører
  • Personnummer
  • m.fl.

Spør oss, så kan vi legge til felt dersom det aktuelle API-et tillater det.

 

Hvor ofte synkroniseres opplysningene mellom systemene?

Dere bestemmer selv hvilket intervall dere ønsker at integrasjonen skal synkronisere med. Integrasjonen kan også lytte kontinuerlig etter endringer slik at fraværsregistrering og personopplysninger synkroniseres til HogiaLön Plus innen noen minutter etter en endring i HR-systemet deres.

Kontakt oss for å bestille eller be om mer informasjon om denne integrasjonen. Vi vil svare deg så snart som mulig.